A „Színházat vegyenek!" marketing pályázaton már másodszor ismerték el a nyíregyházi teátrum szakmai munkáját
A Nemzeti Színházban a „Színházat vegyenek" Marketing Konferencia záróeseményeként, 2025. október 9-én, csütörtökön ünnepélyesen adták át a „Színházat vegyenek!" Marketing Díjakat, melyeket Novák Irén, a Kulturális és Innovációs Minisztérium művészetért és közösségi művelődésért felelős helyettes államtitkára és dr. Fülöp Péter, a Magyar Teátrumi Társaság ügyvezető titkára nyújtottak át. A díj célja, hogy elismerje a színházak leginnovatívabb kommunikációs és közönségépítő megoldásait, és ráirányítsa a figyelmet azokra a kreatív kampányokra, amelyek új utakat nyitnak a kulturális marketing területén.
A Magyar Teátrumi Társaság öt kategóriában hirdetett győzteseket, melyek a következők: offline és online marketingmegoldások, tartalomgyártás, évadkommunikációs kampány, valamint előadáskampány.
Örömmel adunk hírt arról, hogy a nyíregyházi Móricz Zsigmond Színház a legjobb évadkommunikációs kampány kategóriában részesült elismerésben, mellyel a szakma a kiemelkedő marketingteljesítményét, innovatív kampányát és közönségfejlesztési megoldásait ismerte el.
A díjat Kirják Róbert, a teátrum igazgatója vehette át.
A képen látható balról jobbra: dr. Fülöp Péter, a Magyar Teátrumi Társaság ügyvezető titkára, Novák Irén, a Kulturális és Innovációs Minisztérium művészetért és közösségi művelődésért felelős helyettes államtitkára, Kirják Róbert, a Móricz Zsigmond Színház igazgatója