Ügyfélelégedettség és produkció – Idén ismét ötszörös kitüntetésben részesült a színház

Ügyfélelégedettség és produkció – Idén ismét ötszörös kitüntetésben részesült a színház

2019 után 2020-ban ismét díjat érdemelt a Móricz Zsigmond Színház marketing megjelenése. A pandémia ellenére, vagy éppen a helyzet megoldására alkalmazott színházi ötletek és megvalósítások nyerték el a szövetség tetszését. 



A Magyar Marketing Szövetség országos szakmai, érdekvédelmi szervezetként közel harminc éve szervezi és fogja össze a marketing területén dolgozókat. A mintegy 200 tagot számláló szövetség nemcsak a hazai és a nemzetközi szakmai szervezetekkel működik együtt, de a szakterületet érintő kérdésekben kapcsolatot tart a szakmán kívüli társadalmi szervezetekkel is. Illetve a színház esetében nyilván a közönség figyelme és érdeklődése is meggyőző volt a díj megítélése kapcsán. Így lehet, hogy az öt pályázat mindegyike „marketinggyémánt” elismerésben részesült, emellett a Móricz Zsigmond Színház Lounge különdíjat is kapott.


„A verseny egyik fontos tanulsága, hogy a marketingszakma feléledt, és a cégek többsége remekül reagált a pandémia okozta kihívásokra” – áll az értesítésben –, hiszen 2020-ban minden korábbinál értékesebb lett a marketing munka, a kommunikáció. Innovatív és kreatív ötletek jócskán születtek a Móricz Zsigmond Színházban is.


A marketing szövetség Marketing Gyémánt díjjal ismerte el az intézmény ügyfél-elégedettségi programját, az eseményalapú aktivációkat, a dizájn és kreatív megjelenéseket, a produkciós és nyomdai gyártásokat. Az online felületen futó kampányok pedig a nézők közreműködésével lehettek kiválóak.


A VIDOR Fesztivál megújult honlapja és a Zenés VIDOR Nyár, a Rózsakert Szabadtéri Színpad programsorozata mind-mind része az elismerésnek. A „marketinggyémánt” díj védjegye biztosíték a színház kiváló megjelenéséhez, a közönség bátor eléréséhez.


„Ezt a logót számos felületen, kommunikációs csatornán feltüntethetjük, honlapunkra kitehetjük, hírlevelünkben elküldhetjük, illetve a közösségi médiában az online és offline hirdetési felületeken is szeretnénk ezt a logót megjeleníteni. A Móricz Zsigmond Színház marketing munkáját ismeri el ez a díj” – büszkélkedett az igazgató.


A hivatalos díjátadót a későbbiekben tartják, de a következőkben vásárolt belépőjegyeken találkozhatnak már a kiválóságot igazoló logóval.


A Móricz Zsigmond Színház már az előző évben is öt Marketing Gyémánt díjban részesült, illetve „Az év marketingaktív vállalkozása 2019” címet is elnyerte. Itt érdemes ismét felidézni, hogy 2020 szeptemberében – Szegedet és Debrecent megelőzve – 19 városmarketing díjjal és egy fődíjjal lett az Év Marketing Fővárosa Nyíregyháza. Elismerés ez a hivatal dolgozóinak, a város eseményeinek, intézményeinek, a város honlapjának, a Nyíregyházi Naplónak és a Nyíregyházi Televíziónak is.


Forrás: nyiregyhaza.hu


Kapcsolódó hírek
A weboldalon sütiket (cookie) használunk a felhasználói élmény javítására.
Az adatvédelemi szabályzatunkat itt találja.