A hatodik alkalommal megrendezett Marketing Diamond Awards című verseny rendhagyó díjátadóval zárult, melyen a nyíregyházi Móricz Zsigmond Színház - a Magyar Marketing Szövetség 2020-as, ötszörös marketinggyémánt-elismerése mellett - a Lounge Group különdíjában is részesült. A különdíj részeként szakmai előadások közül választhattak a díjazottak; a Móricz Zsigmond Színház az ügynökség Head of Digital szakértője, Kelemen Zsolt Socialmedia-tartalom és hirdetésmenedzsment kurzusa mellett döntött.
"Tavaly pályáztunk először a Magyar Marketing Szövetség által meghirdetett Marketing Diamond Awards-ra. Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy társulatunk tevékenységét akkor egyből 5 kategóriában is Marketing Diamond díjjal ismerték el, emellett elnyertük Az év marketingaktív vállalkozása 2019 címet. Nézőink visszajelzése mellett lényeges számunkra a szakmai megmérettetés is. 2020 márciusától júniusig, majd novembertől napjainkig a színházak bezárásra kényszerültek, ez pedig egy eddig ismeretlen helyzet elé állította társulatunkat. A benyújtott pályamunkák azért különlegesek, mert egy embert próbáló, minden szempontból bizonytalan időszakban, a társulat működésének, a programok szervezésének folyamatos, kényszerű újratervezése mellett tudtuk megtartani, erősíteni közönségkapcsolatainkat innovatív marketing eszközökkel, közösségi, társadalmi felelősségvállalásban vállalt aktivitásokkal, minőségi kulturális-mentális tartalmak közvetítésével" - foglalta össze az elmúlt év szakmai kihívásait Holik Emőke, a Móricz Zsigmond Színház értékesítési vezetője.
Bővebb információ a díjátadó eseményről és a Lounge-különdíjról itt olvashatók: