HÍREK$type=ticker$cat=0$cols=3$hide=page-home

2019 legfontosabb bemutatói között a Mesél a bécsi erdő


Az év 9 legfontosabb előadása!


A szigorúan szubjektív lista alapján a 2019-es év legfontosabb bemutatói Budapesten, Miskolcon, Nyíregyházán és Győrben voltak. 

Édes Anna (groteszk) / Örkény István Színház, Budapest

r: Szenteczki Zita

Szenteczki Zita rendezése és Bíró Bence dramaturgi munkája ugyanis iskolapéldája annak, hogyan lehet jó alapanyagból jót, de egészen másképpen jót csinálni egy színházban, mint amitől Kosztolányi kisregénye jó. Az Édes Anna attól jó, hogy mély és komoly, az Örkény Színház Édes Annája – stílusosan - örkényi: egyszerre nevetettet és borzongat meg, végül mindkettő felszabadít – írtuk korábban az előadásról.

A kisregény is női, ahogy ez az előadás is egy női darab, annyiban mindenképpen, hogy két nagy alakítás lehetőségét is hordozza. Für Anikó Etelként megmutathatja komikus vénáját is, Vízynéként azonban ő hordozza, és el is bírja az előadás alaphangját, a tragikomédiát. Zsigmond Emőke Annája tőlünk valóban karnyújtásnyira jelzi egy naggyá érett, fiatal színésznő születését. Sokakat meglepheti, mennyire jól mozog a színésznő, azonban Zsigmond Emőke eddigi pályájának messze legnagyobb sikerét táncosként érte el Horváth Csaba Lábán-díjas Concertójában. Azt is lehetett tudni, hogy nem csupán szép, de izgalmas színésznő is. Most valami olyasmit tudott megmutatni, amit ritkán látni hazai színpadon. Ráadásul, olyan, mintha mindezeket kisujjból ráznák ki az Örkény színészei – írtuk a színészi játékok kapcsán.
Ezek után nem lehet kérdés, miért van a legfontosabbak között a helye.

Rocco és fivérei (dráma) / Nemzeti Színház, Budapest

r: Vidnyánszky Attila

Vidnyánszky Attila rendezéseiben mindig benne van egy nagy előadás lehetősége. A Rocco és fivérei ráadásul jól illik a rendező színházi nyelvéhez, még ha ebben az esetben inkább az európai színházi nyelvhez közelebbi hangfekvésben szólal is meg.
Maga a háromdimenziós, jól működő fémketrecrendszer látványként már inkább azt a modernebb, indusztriális színpadképet mutatja, amihez európai színházakban lehet szerencsénk, vagy éppen szerencsétlenségünk. Mikroportokkal megtolt hangerő, élő- és gépzene, utóbbival helyenként operai hangulatot keltő zene, káromkodások szintén szokatlannak hatnak Vidnyánszky színházában. Legfőképpen azonban a játék, hogy nem valódi embereket állít színpadra, hanem lírai és mellettük harsányan nevetséges, felnagyított és elrajzolt figurákat.

Az ártatlan déliek és az ártalmasan értékvesztett városiak két, kezdetben nagyon különböző, idővel egyre inkább egymással keveredő világát. És ezzel itt is vagyunk a méltán híres, 1960-as film alaptörténeténél: hogyan falja fel utóbbi az előbbi tisztaságát, és marad-e abból valamennyi a végére. A film válasza nem tér el nagyban a Nemzeti Színház előadásához képest. Valamennyi marad, de legalábbis e nélkül a hit nélkül nem érdemes élnünk nekünk sem, akik mindannyian a képzeletbeli vidékiek tisztaságával és hitével vágtunk bele kamaszként, és most nézzük meg, milyen világot és milyen országot hoztunk létre. Legyen az Olaszország vagy éppen Magyarország – fogalmaztunk kritikánkban.

Anna Karenina (kortárs balett) / Győri Balett

kor: Velekei László

Velekei László másodszor veselkedik neki Tolsztoj regényének. Már Miskolcon is izgalmasat alkotott, de ott zavaróvá vált, hogy a történetet középen kezdve táncolták, ami helyenként követhetetlenné tette a történéseket. A koreográfus Győrben nem esett bele ugyan ebbe a hibába – kihozta a maximumot egy jól megírt darabból. Aki könnyeddsége mellett is magas esztétai minőséget keres, az ebben az előadásban megtalálja.

Mesél a bécsi erdő (dráma) / Móricz Zsigmond Színház, Nyíregyháza

r: Fehér Balázs Benő


A nyírségi teátrum Verebes István igazgatása alatt szépen kihajózott a színházi kritikusok által számon tartott teátrumok sorából, ahová igazán mindmáig nem sikerült visszatérniük. Érdekes, hogy a nyíregyháziak számára mindmáig ez az időszak az aranykor. 2016 óta Kirják Róbert igazgatja a teátrumot, aki elsősorban gazdasági szakember, főrendezőként korábban Göttinger Pál felelt a repertoárért, most Horváth Illés teszi ugyanezt művészeti vezetőként. A színház ízléses, de határozott marketingjén meglátszik a közgazdász kéz, ahogy Fehér Balázs Benő rendezőként való felkérése jószemű és fülű művészeti vezetést jelez. Valahol e kettő eredője lehet a Mesél a bécsi erdő.
Valami módon jó volna rálátnunk arra a korra, aminek a terheit mindmáig hordozzuk, a korra, amikor a világ egyik vezető hatalmaként szép lassan elszállt belőlünk az emberség vagy gonosz erők igáztak le minket. Akárhogyan is, Európa hátulütői lettünk vagy mi vagyunk a példa Európa számára. Éppen azért lenne jó szembenézni hazánk bűneivel, mert e nélkül marad a kreált ellenségekkel való folyamatos hadakozás, a máshonnan származók, a cigányok, a zsidók, a bolsevikok, a libsik és a fültisztitópálcikakészítőkkel szembeni gyűlölködés.
Nem tudom, mennyire jött át nekünk, hogy a darab és az előadás is hasonlóan „felvilágosító” céllal született, de a forma jól működött. Annyira volt elrajzolva minden, amennyire ennyi esztendő múlva egy kor a képzeletünkben is egyre messzebb kerül a valóságtól. Még messze nem szürreális, ám egyre inkább meseszerű – és ez a mese rólunk szól – írtuk az előadásról.

Kurázsi gyermekei (dráma) / Radnóti Színház, Budapest

r: Kovács D. Dániel

Ha fontosságról beszélünk, az év talán legfontosabb előadása lett Kovács D. Dániel rendezése. Amikor néhány évvel ezelőtt végzett a Színművészeti rendező szakán, a fiatal alkotót és Székely Krisztát sokan a független szcéna új erőiként üdvözölték. Székely Kriszta a budapesti Katonához, Kovács D. Dániel pedig – ha nem is olyan mérvű kötődéssel, mint gondolhattuk volna – a Vígszínházhoz került. Fiatal színháti alkotókból most alakul egy formáció, akik független előadásokat terveznek létrehozni. Első közös munkájuk Brecht színpadra állítása volt.

Az előadás kitűnő példa a szegényszínház gazdagságára. Fényváltások nélkül, csak színészi játékból és minden egyes mondat pontos elemzéséből, megértéséből, minden különösebb rendezői truváj nélkül is születhet erős előadás. Mondjuk, a tér és a látvány mégis csak truváj. Ahogy Pető Kata alakítása szintén mestermunka.

Hegedüs a háztetőn (musical) / Miskolci Nemzeti Színház

r: Béres Attila

Azt követően, hogy továbbra is ő vezetheti a miskolci teátrumot, Béres Attila első rendezése önmagában fontos: jelzi, hogy Miskolcon jól mennek a dolgok. A másik, ami miatt érdekes az előadás, hogy a szórakoztató előadásokban sikerül-e a rendezőknek megtalálnia az egyensúlyt a mondandó mélysége és a produkció szórakoztató jellege között. Énekesek, táncosok, színészek és statiszták, közel száz ember vesz részt a produkcióban, amely hatalmas, olajozott gépezetként gördül végig. Béres Attila nagyszínpadi rendezéseinek egyik erénye a ritmusérzék, ami most is csúcsra jár, még az átállások is illeszkednek a történések üteméhez – írtuk az előadásról korábban.

A látványt külön kiemeltük: Az első elemi élmény, ami a zenével szinte egyidőben ér minket, Horesnyi Balázs költői díszlete, amely az egész előadás legerősebb jele marad mindvégig: a magasba kanyarodó tájkép a falu szélén, ami hatalmas hullámként, más megvilágításban túlérett búzatáblaként tornyosul Anatovka faluszéli házai fölé. Az évad legjobb látványtervei között a helye.
Ha mindehhez hozzávesszük a Budapest Klezmer Bandet és a Miskolci Balettet, még mindig nem jutottunk el az előadás Tevjéjéhez, amelyet Görög László alakít - nagy színészhez méltóan.

The Dark Night of the Soul (kortárstánc) / Nemzeti Táncszínház

kor: Egyed Bea

Egyed Bea különös a hazai kortárstánc különös alakja: magas, két és féldimenziós teste csupa tombolást hordoz. A legexpresszívebb táncosnőnk. A lélek sötét éjszakája már-már mestermunka. Egy nő áll mozdulatlanul, miközben egy férfihang (Fekete Ádám) lassan, bíztatóan számol. Egyed Beától a különösebb klasszikus művészi áttét nélküli megmutatást szoktuk meg, amikor színről színre látjuk őt. Ez sokkal finomabb munka: filozófia. A létezésbe vetett embert láthatjuk, aki az első mozdulattól kezdve eljut a létezés és a művészi létezés egy pontjára, amikor a kezdeti bíztató hangok már inkább csak oltogatják rendszeresen, érzéketlenül és intelligensen.
Egyed Beához nem kell nézőként semmilyen előképzettség, jelenléte, őszintesége és indulatai magukkal ragadnak minket. Érdemes engedni ennek a késztetésnek, meglepő dolgokat tapasztalhatunk meg a nőkről,  önmagunkról és ebben az esetben az élet értelméről is.

Anya Szeme Fénye / Pintér Béla és Társulata, Budapest

r: Pintér Béla

Egészen mindegy milyen lett végül az előadás, a 2019-es év talán legfontosabb előadása Pintér Béla rendezése lett azt követően, hogy nem is annyira régen több színház is összezárt a kormány a művészetét veszélyeztető törvénymódosítási kezdeményezése miatt a függetlenekkel. Pintér Béla maga fel is szólalt a tüntetésen, a legnagyobb poént tolva el, ám maró iróniájával személyesen be is szólt Balázs Péternek és a szolnoki színháznak is.
Az utóbbi két évben nem született igazán jó Pintér Béla előadás. A bajnok szerintem nyomába sem jön a Parasztoperának, ráadásul a valóággal való hasonlósága miatt ízléstelen is. Ráadásul szerintem szegényebb lett Pintér Béla színháza azzal, amikor közéleti témák felé kezdett fordulni, még akkor is, ha a Titkaink az egyik legjobb előadása lett. Nagyobbat ütöttek a világvégi embersorsok.
Az Anya Szeme Fénye ismét mai, ismét opera, sok közéleti témának odabök, meg is nevez politikusokat, még sem szimplán közéleti. Úgy mai és elrajzolt, hogy mégsem válik közhelyessé (miként A bajnok azzá vált). A történet egy kereskedelmi televíziós csapat magánéletéről szól megcsalásokkal, lelepleződésekkel, összeveszésekkel, kibékülésekkel. Csupa szeretetreméltóan emberi figura szeretetkeresése válik végül apokalipszissé. Egy dolog hiányzik mind ebből, ami a korai Pintér Béla darabokban és előadásokban benne volt: a ráhökkenés katarzisa. Amikor olyan történik, amire soha nem gondoltál volna. Az Anya Szeme Fénye esetén, ha valaki kicsit nekireszti az agyát, ki tudott volna találni ezekkel a figurákkal ezeknél cifrább történeteket is, ami viszont tényleg történt, borítékolható volt egy idő után.
Akárhogyan is, Pintér Béla - immár egy nagy befogadóképességű játszóhelyen is bemutatkozva - azt üzeni: köszöni szépen, jól van.

Kertész utcai Shaxpeare-mosó / Örkény István Színház, Budapest

r: Bodó Viktor

Nem láttam ezt az előadást (még a kritikusoknak is sorban kell állni), de nagyon jókat halottam róla. Akármilyen is az előadás, egy olyan színház, amelyik Bodó Viktorral kínálja meg színészeit és nézőit, bizonyosan jó úton halad. Mácsai Pál színháza ilyen hely. Bodó Viktor legutóbb az Átriumban rittyentett egy remeket (A Krakken művelet), most a budapesti Örkény játszóival teheti meg ugyanezt.


$show=search





















ELŐADÁSAINK$type=slider$meta=0$label=0$rm=0$sn=0$count=999$show=home

$show=label





















Nyíregyháza$show=home

További híreink$type=three$cate=0$author=0$comment=0$count=99$rm=0$snippet=0$meta=0$show=home

Név

1981-től korábbi bemutatók listája,1,1981/1982-es évad,8,1982/1983-as évad,8,1983/1984-es évad,9,1984/1985-ös évad,12,1985/1986-os évad,12,1986/1987-es évad,14,1987/1988-as évad,10,1988/1989-es évad,10,1989/1990-es évad,11,1990/1991-es évad,10,1991/1992-es évad,12,1992/1993-as évad,8,1993/1994-es évad,11,1994/1995-ös évad,11,1995/1996-os évad,11,1996/1997-es évad,11,1997/1998-as évad,9,1998/1999-es évad,7,1999/2000-es évad,8,2000/2001-es évad,9,2001/2002-es évad,8,2002/2003-as évad,11,2003/2004-es évad,10,2004/2005-ös évad,10,2005/2006-os évad,9,2006/2007-es évad,12,2007/2008-as évad,11,2008/2009-es évad,11,2009/2010-es évad,13,2010/2011-es évad,15,2011/2012-es évad,13,2012/2013-as évad,1,2013/2014-es évad,14,2014/2015-ös évad,15,2015/2016-os évad,12,2016/2017-es évad,12,2017/2018-as évad,13,2018/2019-es évad,14,2019/2020-as évad,13,2020/2021-es évad,14,9-től 5-ig,10,a balek,18,a dzsungel könyve,4,a három kismalac,1,a hülyéje,1,a kék bolygó,6,a kék pék,2,a keresztapa,1,a kis hableány,11,a kisfiú meg az oroszlánok,1,a manó,8,a név carmen,11,A név: Carmen,2,a púpos,1,a púpos lovacska,2,a repülő egér,3,a rózsák háborúja,13,aase-díj,1,ady endre,1,ájlávju,1,albert éva,1,állati színjáték,8,antal bálint,1,antal olga,12,apjok rodica,1,arany-metszés,7,aranyceruza,1,aranykalapács-díj,1,asszony asszonynak farkasa,17,Áts Zoltán,2,avass attila,29,az egérlyukból,5,bagó bertalan,1,bajomi nagy györgy,2,bajor lili,2,bajusz emőke,4,bajzáth péter,3,baksa imre,1,bal józsef,7,balfácánt vacsorára!,9,balikó tamás,1,balla annamária,1,Balla Eszter,1,balogh béla,5,balogh gábor,14,bánhidi krisztián,1,bánki zsolt,1,bárány frigyes,46,barta éva,3,bartus gyula,1,bata hajnalka,1,bede-fazekas szabolcs,5,bemutató,1,Bencs irodalom,2,Bencs László Emléklap,1,bencs villa,40,bende kinga,3,benedek miklós,2,berki antal,4,bérlet,3,bérletek,2,bérletszünetek,1,betegség miatt elmarad,2,bíró kriszta,1,blaskó balázs,2,blog,5,bob herceg,13,bora gábor,1,bóta gyula,1,botos bálint,2,bozóky istván,4,Brighelle-díj,1,buda mónika,2,budai norbert,4,budai zsófia,8,carmen,1,carpedignem,1,castel felice,1,casting,2,chicago,21,chován gábor,2,czeizel gábor,1,cziffra krisztina,2,czikéli lászló,1,czvikker lilla,4,csabai judit,1,cseke szabolcs,1,cselényi nóra,1,csenterics ágnes,1,cserna antal,2,csík györgy,1,csiki zsolt,1,csikos sándor,13,csizmadia tibor,1,csoma judit,6,csontos noémi,4,csorba ilona,15,csutkai csaba,1,daróczy sándor,1,darvasi lászló,1,Debreczeny Csaba,1,delila,4,dengyel iván,1,dévai péter,1,dézsi darinka,16,díj,2,díjak,1,diótörő herceg,3,díszletterv,2,dobó kata,1,dóczy péter,1,domonkos péter,1,don carlos,18,dragomán györgy,2,dubrovka tamara,1,dudics gábor,1,dumaszínház,1,dunai károly,1,egger géza,3,égi társulat,1,egressy zoltán,1,egyed attila,7,elmeredt,1,előadásaink,19,előadások,1,emilia galotti,1,enigma,1,enyedi éva,1,erdős borcsa,1,ernei júlia,1,éry-kovács zsanna,8,etikett,1,évadterv,4,évadzáró,1,ezeregyéjszaka,8,eztrád,2,fábián gábor,5,fábián józsef,2,faragó zsuzsa,1,farkas lászló,1,farkas vs piroska,1,farsangi flamenco fiesta,1,fazekas istván,13,fehér andrás,1,fehér balázs benő,8,fekete ágnes,1,fekete györgyi,1,fekete istván,3,fekete réka thália,2,felhőfi kiss lászló,1,fellinger domonkos,26,ferencz krisztina,1,férjek és feleségek,1,fesztival,1,film,1,fodor boglárka,1,fodor katalin,1,fon gabi,1,forgách andrás,2,forgács péter,6,főfőnök,1,földi lászló,9,fridrik noémi,27,fritz györgy,1,függöny fel,1,fülöp angéla,6,für anikó,1,gaál erzsébet,9,gábos katalin,7,gados béla,25,galambos péter,1,garay nagy tamás,1,gáspár tibor,19,gazsó györgy,13,geday mária,2,gellért péter,6,georgita máté dezső,1,gerbár tibor,4,gerle andrea,19,gogol,1,gosztola adél,21,gönczy ágnes,1,göttinger pál,28,grosschmid erik,1,gubik petra,2,gulácsi tamás,34,gulyás anna,4,gulyás attila,1,gyarmathy ágnes,1,gyenge katalin,4,gyerekeknek,4,gyilkosság meghirdetve,14,gyuricza istván,1,gyuris tibor,39,háda jános,1,hajdu péter istván,1,halasi dániel,10,halpern és johnson,1,hamupipőke,8,hanganyag-archívum,1,hargitai iván,6,harlekin bábszínház,1,harsányi sulyom lászló,4,hartmann teréz,5,hável lászló,1,hegymegi máté,1,heisenberg,3,hello dolly,2,hetey lászló,30,hírek,519,hírlevél,1,holik zsolt,1,holl istván,4,holló arnold,3,holokauszt,1,honti györgy,3,horgas péter,1,horváth csaba,1,horváth illés,7,horváth istván,8,horváth julianna,3,horváth lászló attila,83,horváth margit,32,horváth réka,22,horváth sebestyén sándor,23,horváth viktor,9,Horváth Zsuzsa,2,húsvét,1,illatszertár,22,ilyés róbert,3,illyés ákos,41,információ,14,interjú,83,istván istván,8,ivo krobot,3,jancsó miklós,1,játék,2,Jean Cocteau,1,jegyek,3,jenei judit,47,jenővári miklós,1,jordán tamás,1,jósa andrás múzeum,2,jótékonyság,2,józsa bettina,3,józsa imre,1,jövőre veled ugyanitt,2,juhász györgy,18,juhász istván,1,kálid artúr,3,kalucsni,15,kamara,5,kameniczky lászló,14,kampányfilm,1,karácsony,1,karádi zsolt,2,kardos tünde,4,kasvinszki attila,3,kaszás gergő,2,katona gábor,3,katona lászló,1,katona zoltán,2,kazár pál,6,kelet színésze,2,képek,27,képzelt riport egy amerikai popfesztiválról,2,kerék benjámin,1,kerekes éva,1,kerekes lászló,9,keresztes attila,9,keresztes sándor,4,keresztes tamás,2,kertész zsolt,3,keszég lászló,4,kiállítás,1,kiemelt,2,kirády marcell,1,kirják róbert,16,kis-kovács gergely,1,kiss csinszka flóra,1,kiss diána magdolna,1,koblicska kálmán,14,kocsis antal,12,kocsis gyöngyvér,1,kókai mária,1,kokics péter,4,kollonay zoltán,2,Kolonits Klára,1,koltai m gábor,8,kompár valéria,1,kónya merlin renáta,10,korcsmáros gábor,2,korognai károly,1,koroknai sándor,2,korompai vali,2,korompay vali,1,kosik anita,32,kovács balázs,1,kovács kata,1,kovács katalin,1,kovács patrícia,2,kováts dénes,2,kováts istván,3,kováts vera;,3,kövek,2,kövér judit,12,kövesdi lászló,1,közérdekű,1,krámer györgy,4,kritika,8,krizsán zoltán,1,Krúdy,1,Krúdy Gyula-díj,1,Krúdy Kamara,8,kulcsár viktória,1,kulisszajárás,1,kuthy patrícia,54,kútvölgyi erzsébet,1,kutyaharapás,2,ladányi andrea,6,lakatos máté,9,lass bea,1,lászló lili,8,lászló rita emőke,1,leenane szépe,7,lencsés istván,1,lendvai zoltán,7,léner andrás,2,léner péter,7,lengyel istván,5,letölthető havi műsorok,1,limerick,2,litauszky lilla,1,losonczi katalin,11,macbeth,13,magyar éva,1,magyar kultúra napja,2,magyar színházak fesztiválja,1,magyar teátrumi társaság,1,majoros zoltán,1,majzik edit,2,mándi erika,1,marcsinák anikó,2,marketing,1,martinkovics máté,11,maszmók afrikában,7,máthé eta,16,matkócsik andrás,1,matolcsi marianna,3,mátonffy mária,1,mátrai lukács sándor,2,mátrai tamás,10,matuz jános,1,mátyus stefánia,1,megyeri zoltán,9,mensáros lászló,3,mertz tibor,1,mese,1,meseautó,26,mesél a bécsi erdő,6,mester edit,4,mészáros árpád zsolt,17,Mészáros Máté,1,mészáros péter,1,mészáros tibor,1,mezei zoltán,3,mi és ők,2,miklósi erika,1,mikulás furfangja,4,mikuláshajó,1,mirr-murr kalandjai,2,mohácsi jános,7,molnár csaba,1,molnár erika,10,molnár lászló,1,molnár mariann,14,móricz zsigmond,1,móricz-gyűrű,1,MOST FESZT,2,mucsi zoltán,5,munkácsi anita,21,munkatársak,2,műsorváltozás,1,Művész Stúdió,6,művészasztal,10,művészstúdió,2,nádas péter,1,nagy andrás lászló,3,nagy karina,3,nagy péter,1,nagy róbert,1,nagyidai gergő,47,nagypál gábor,1,nagyszínpad,4,nemzeti színház,1,nézőművészeti kft,2,nívódíjak,13,novák eszter,2,novák jános,1,nőnap,1,nyitott ablak,1,nyitrai lászló,3,nyolc nő,1,nyomtató enikő,10,olajos gábor,4,olt tamás,22,olvasópróba,13,operett,1,Orlai,1,orlai produkció,12,orosz anna,3,orosz helga,7,orpheum madams,3,oscar,14,osváth judit,1,osztovits levente,1,Örökös tag,1,örökös tagok,21,pálffy kinga,1,palicz eszter alma,2,pankotay éva,1,pankotay istván,3,pankotay péter,2,papp dániel,1,paráda zsolt,1,Párterápia,3,pásztor pál,12,pásztor zoltán,1,perjési hilda,4,petényi ilona,3,petneházy attila,45,Pierrot-díj,1,piroska és a farkas,2,pitz katalin,1,polgár péter,1,portik györffy andrás,4,poszt,8,pótlás,1,prah,1,pregitzer fruzsina,70,premier,4,prima díj,1,próba,1,prométheuszról,1,púpos lovacska,2,puskás tivadar,51,radvánszki tibor,1,Rahmanyinov,2,rajkó balázs,1,rák zoltán,39,rékasi károly,6,rendezők,11,réti szilvia,4,rettenetes szülők,9,réz judit,3,róbert gábor,5,rólunk,6,rosta sándor,1,rózsakert szabadtéri színpad,7,rudas istván,2,rusznák adrienn,1,saárossy kinga,2,safranek károly,13,sajtótájékoztató,6,salamon suba lászló,6,sándor júlia,24,sárkányölő krisztián,1,sárközi istván,3,sás péter,2,scherer péter,2,schlanger andrás,12,schmidt sára,7,schulteisz gábor,1,sediánszky nóra,30,sherlock holmes,6,sikerek díjak,1,silló sándor,2,simon kornél,4,simon mari,5,simon ottó,1,simor otto,1,simor ottó,15,sipos balázs,1,sirály,1,sirkó eszter,6,sógornők,3,solti csanád,1,somló gábor,1,somogyi nikoletta,1,spaits rita,1,spartacus,1,srankó éva,1,staub viktória,2,stettner ottó,10,szabadtéri mozi,1,szabadtéri nyár 2019,10,szabadtéri színpad,3,szabó k istván,2,szabó kimmel tamás,1,szabó márta,35,szabó máté,6,szabó tamás,1,szabó tünde,30,szabó zoltán,4,szakács tibor,1,szakály viktória,1,szalai kriszta,1,szalay bence,2,szalma noémi,9,szalma tamás,3,szántó sándor,1,szatmári ildikó,1,szegedi dezső,1,szegezdi róbert,6,székhelyi józsef,2,széles zita,38,szeli ildikó,2,szente vajk,14,szervét tibor,1,szigeti andrás,24,szikszai rémusz,10,szilágyi bálint,1,szilágyi tibor,1,színészek,68,színészház,1,színház,1,színházak éjszakája,4,Színházi bestiák,5,színházi versenyprogram,1,színházunk története,1,színpadi munkatársak,1,szokolai brigitta,2,szőcs artur,7,szűcz edit,1,szvrcsek anita,4,Tamás Attila,5,tamás kinga,1,támogatói információ,1,tanár úr kérem,5,táncfarsang,31,tanulmány a nőkről,1,társulat,25,tasnádi csaba,29,taurin trauma,2,telefondoktor,2,telihay péter,3,ténai petra,1,tenczler tímea,1,tengeren,14,térey jános,1,Thália Színház,2,tóth károly,51,tóth miklós,8,tóth sándor,2,tóth szilvia lilla,3,tóth zolka,33,tóth zoltán lászló,1,török imre,1,trokán anna,1,trokán péter,1,tucker andrás,1,túri lajos,4,tündér lala,1,tűzkő sándor,1,új honlap,1,ullmann mónika,3,upor lászló,1,úri muri,16,urmai gábor,12,ügyviteli munkatársak,1,vajda jános,6,valcz péter,1,vámosi gergely,1,vámosi judit,7,vámosi máté,3,vándor éva,1,varga balázs,8,varga fekete kinga,2,varga norbert,8,varga péter,2,várj míg sötét lesz,2,varjú olga,25,varosmajor,1,varsa mátyás,1,vas-zoltán iván,1,vaszkó bence,12,véber tímea,3,végh zsolt,5,venczli zóra,1,vendégművészek,30,vennes emmy,8,venyige sándor,2,verebes istván,8,vereckei rita,1,vezetőség,1,vicei zsolt,11,vida gábor,2,vidám bérlet,6,Vidéki Színházak Fesztiválja,2,videó,147,videóajánló,4,vidor,12,VIDOR 2019,2,VIDOR Fesztivál,13,VIDOR zsűritag,4,világszép nádszálkisasszony,2,virtuális séta,1,vitai andrás,2,vizkeleti zsolt,1,vlahovics edit,2,vőlegény,2,vuk,1,wéber kata,2,werkfilm,8,zakariás máté,1,zeke edit,1,zenés VIDOR nyár 2019,11,zubor ágnes,19,zsigmond emőke,5,Zsoldos Bálint,1,zsótér sándor,2,
ltr
item
Móricz Zsigmond Színház: 2019 legfontosabb bemutatói között a Mesél a bécsi erdő
2019 legfontosabb bemutatói között a Mesél a bécsi erdő
https://1.bp.blogspot.com/-X-5RC7CXg74/XgnQ-saJVNI/AAAAAAAAbZQ/PY9CTnG7xOMWY68BDjezxifBptCl6ur_ACLcBGAsYHQ/s640/mesel_a_becsi_erdo_20191025_43_of_1.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-X-5RC7CXg74/XgnQ-saJVNI/AAAAAAAAbZQ/PY9CTnG7xOMWY68BDjezxifBptCl6ur_ACLcBGAsYHQ/s72-c/mesel_a_becsi_erdo_20191025_43_of_1.jpg
Móricz Zsigmond Színház
http://www.moriczszinhaz.hu/2019/12/2019-legfontosabb-bemutatoi-kozott.html
http://www.moriczszinhaz.hu/
http://www.moriczszinhaz.hu/
http://www.moriczszinhaz.hu/2019/12/2019-legfontosabb-bemutatoi-kozott.html
true
6325755384628304489
UTF-8
Összes cikk betöltve. Nem találtunk ilyen cikket. TOVÁBB Tovább... Válasz Válasz visszavonása Törlés By Címlap OLDALAK CIKKEK Összes HASONLÓ CIKKEK Címke Archívum KERESÉS Összes cikk Nem találtunk ilyen cikket. Címlapra vasárnap hétfő kedd szerda csütörtök péntek szombat vas h k sze cs p szo január február márciu április május június július augusztus szeptember október november december jan feb márc ápr május jún júl aug szept okt nov dec épp az imént 1 perce $$1$$ minutes ago egy órája $$1$$ hours ago tegnap $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago öt hétnél régebben követők követés EZ PRÉMIUM TARTALOM Megosztás mindet másol mindet kijelöl mindet kimásoltuk Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy