HÍREK$type=ticker$cat=0$cols=3$hide=page-home

MOST FESZT: Kónya Rita Veronika beszámolója


Utoljára futott neki a tél meg a mínuszok a tavasz első napján odakint, de a tatabányai Jászai Mari Színházban már első este valami olyan elementárisan fojtogató mediterrán történetbe cseppentem, amely minden fagyoskodást feledtetett. A nyíregyházi Móricz Zsigmond Színház Carmen-átiratával startolt el az idei, sorrendben negyedik MOnodráma és STúdiószínházi FESZTivál.
KÓNYA RITA VERONIKA BESZÁMOLÓJA.


A név: Carmen
Prosper Mérimée jól ismert történetét a dél-európai irodalmat és színjátszási módokat mint a tenyerét ismerő Sediánszky Nóra írta-rendezte kamaradarabbá, a szinte filmes közelséggel még megrendítőbbé téve szenvedély és fátum beteljesülését. A név: Carmen című előadás egyre csak szűkülő andalúz arénát formáló, narancs levétől áztatott játékterében déli nőtípusokat is felvonultatott saját verziójában: a tapasztaltságot, a bölcsességet és az ártatlanságot megtestesítő „kar” ritmikus mozgásával adott hol keményen kopogó, hol nőiesen lágy ütemet mondanivalójának. Mozgás és zene egyaránt nagy szerephez jutott itt, a dialógusokat verekedések, meg szefárd és flamenco dallamok törték meg, végletesen elmélyítve az érzést: a szerelem ilyen, pontosabban ilyen is tud lenni. Először a világot jelented az öntörvényű, nárcisztikus másiknak, aztán eldob. Már más kell, a régi unalmas, csak bosszúság. Vagy tudunk élni ezzel tovább, és hagyjuk élni Őt is, vagy nem. Nem könnyű. Josénak ezúttal sem sikerült.

Teljesen más hangulatba sodort Pál András és Rozs Tamás estje, a Kezdhetek folytatódni. A legjobb monodrámának választott előadásban a színész és a csellista Petri György versvilágába vitt magával. Vaksötétben kezdődik ez az előadás, csak a Radnóti művészének delejező, szuggesztív hangját lehet hallani, mintha mindig máshonnan szólna hozzánk: "ülj le és figyelj". Aztán felgyullad a fény, a színész megérkezik közénk, a parányi pódiumon kempingszékkel, papírokkal, sok doboz sörrel helyezkedik el és kezdi. Mintha feszengene kicsit, ki-kiszól a nézőknek. Rozs Tamás csellójával ekkor még a nézőtér utolsó sorából varázsol, míg a színész maga mellé nem hívja. Közvetlenség, humor és iszonyat keveredik, ahogy a fertelmes, kiábrándító anekdoták, plasztikus képek követik egymást, természetesen a nőről, nőkről, de nem ám vágyról meg vérvörös szerelemről, hanem undorról és unalomról. Közben folyton kizökkent(ene), sörrel kínál, leül közénk, lábunkon dobol, úgy mondja Petri bátor szövegeit őrületes azonosulással, ami ennyire közelről páratlan élmény.

Megint csak más világ a Szabadkai Népszínház Magyar Társulatának Csak egy szóval mondd című előadása. Elvira Lindo regényének adaptációjáról már írtunk, de annyit muszáj megjegyeznem, hogy a színház büféjében berendezett díszletben - ne túlzsúfolt színpadképet képzeljünk el: legmarkánsabb darabja a kanapé és két kuka - zajló játék több súlyos csendet eredményezett. Két barátnő tragédiája, egyikük számára már nincs mód a túlélésre, míg a másik megpróbálja. Hogy melyikük jár jobban, az életről önként lemondó Milagros vagy Rosario, aki tolja tovább ezen az életnek nevezett szemétdombon...? Ezen töprengek még órákig.

A Rába Roland rendezte – a közönségzsűri díját elnyerő - Leszámolás velem másképpen facsar a lelkemen. Nem szép, de tényleg csak ismételni tudom a kirekesztő családját kartonfigurákkal bemutató, nyomorúságosan brutális gyerekkorára, a másságára való ráeszmélés gyötrelmeire visszaemlékező srácot alakító Nagy Dániel Viktor játékáról itt író kollégát: az a baj, hogy nem azokhoz jut el, akiknek világlátásán változtatni kellene.

Bérczes László Háy János-átiratáról, A halottemberről hiába írtunk már kritikát szintén, hiába néztem meg már kétszer is a Szkénében, a férjét elveszítő, és túl későn visszakapó asszony gyónás-monológja, Háy gyönyörű nyelvezete, Mészáros Sára csodálatos játéka a két körben forgó színpad közepén lógó hintán az egykori bányaváros színháztermében is valami olyan ősi, elementáris katarzist okozott, amit csak nagyon kevés előadás - nem hiába kapott két kategóriában is különdíjat a szemlén.

Lisa Langseth sztorija, egy 25 éves ember - szándékosan nem írom, hogy nő - személyiségfejlődésének története az Ódry Színpad pincéjéből érkezett a Kamaraszínházba. A fizikai színházi koreográfus-rendező-hallgató Vadász Krisztina és a Katharinát alakító Pálya Pompónia az eredeti, A karmester szeretője helyett a Túlóra címet adták az előadásnak (a Langseth-darabot egyébként az egy évvel ezelőtti premierrel nagyjából egy időben a Pesti Magyar Színház is bemutatatta), amely bármelyikünk eszméléstörténete lehetne. Kapcsolataink révén jutunk közelebb önmagunk megismeréséhez – van, akinek ehhez történetesen egy szeretői státusz kell. A képregény- vagy videojáték-hősnőre hajazó szerelésben virító színésznő másfél órás monológja alatt bejátssza a költözködés dobozaival és a tudásszomjat szimbolizáló rengeteg könyvvel, kiragasztott idézetekkel telepakolt teret, öniróniával sztorizik, bábozza el a találkozást a Férfival, annak gyerekével, erős hangeffektek törik meg a beszédjének árját, figurázzák ki az őslényszerű élettárs nyomokban létező intellektusát. Az i-re a pontot a citerával eljátszott tengerparti aktus teszi fel, a Férfi és az ő képzeletbeli, fiatal és gyönyörű „utódja” között. A díszletre ragasztott idézetek közül a kedvencem ez lett:„kérem azokat, akik szerint nem lehetséges, ne tartsák fel azokat, akik már csinálják!” Bizony ám. Tessék felismerni, kitörni, változtatni!

A párnaember
A párnaember
Egy Martin McDonagh-előadás szinte mindig megosztja a közönséget, A párnaemberre ez abszolút áll, most sem volt másképp. Ahogy sok hónappal ezelőtt a budapesti Radnótiban, úgy itt is maradtak üresen székek a második felvonásra. Mégis a legjobb stúdiószínházi produkcióvá választották. A brutális erőszak humanista dalnokának – paradoxon, de igaz - számító ír szerző pszichothrillerét a csíkszeredai színház társulata Csiki Zsolt rendezésében értelmezte újra, elég izgalmasan. Izgalmas volt McDonagh viszonylag érintetlenül hagyott szövegétől, hogy végig billegett, ki is a pszichopata valójában, hogy az aberrált diktatúra rendszerében zajló vallatást David Lynch-re emlékeztető megoldásokkal tagolta szét a rendező: Katurian horror-novelláinak mesélője egy szétnyíló vörös függöny mögött, szado-mazoszerű jelmezben álló bárénekesnő volt: a jazz-ütemekre zajló lidércnyomás-képekkel Csiki Zsolt a Twin Peaks atmoszféráját teremtette meg. Érdekes volt a krétarajzok dominanciája is: hogy nemcsak a szellemileg visszamaradott Mikhal firkált a paravánokra, hanem a „felnőttek” is, például a szadista szülők. Ahogyan az előadás végére beszínesedtek a fekete paravánok.

Az utolsó nap délutánján - a fesztivál történetében először - gyerekeknek (is) szólt egy előadás: a szolnoki társulat produkciója. Egy cserfes kislány Szabó T.-, Lackfi- Kukorelly-, Ranschburg-, vagy éppen Weöres-szövegekkel tarkított mondanivalója minden olyanról, ami egy gyereknek érdekes. Hogy kutyát akkor kap, amikor a szülők válni készülnek. Hogy A legnagyobb tilos az, hogy megkérdezés nélkül elmenjünk otthonról – naná, hogy világgá. Hogy „a felnőttek dolgán kívül olyan is van, hogy „a gyerekek dolga”, amit meg a felnőttek nem érthetnek. A hatalmas (lelki?) hátizsákot cipelő kislányt játszó Jankovics Anna, egyben az előadás rendezője a kör alakban elhelyezett papírokon rajzolva, unatkozva, hisztizve, énekelve, uzsonnázva és megállás nélkül locsogva tényleg elhitette velem háromnegyed órára, hogy óvodás.

A fesztivált a Miskolci Nemzeti Színház két részben játszott „hadművelete”, az Elza, vagy a világ vége zárta. Fábián Péter és Benkó Bence abszurd katasztrófa-komédiájáról korábban itt írtunk.

A tatabányai mustra idén is stabil híd volt az alkotók és a közönség között. A gyerekkori traumák képzeletbeli hátizsákja pedigvégigívelt az előadások jó részén: a „csak” egy egyszerű válást megélő kislánytól a lelki vagy fizikai terrort elszenvedő gyermeken át egészen a kínhalálra ítélt gyermekig. Olyan hátizsák ez, amelyet teljesen soha nem lehet levenni.

Forrás: Revizor


$show=search





















ELŐADÁSAINK$type=slider$meta=0$label=0$rm=0$sn=0$count=999$show=home

$show=label





















Nyíregyháza$show=home

További híreink$type=three$cate=0$author=0$comment=0$count=99$rm=0$snippet=0$meta=0$show=home

Név

1981-től korábbi bemutatók listája,1,1981/1982-es évad,8,1982/1983-as évad,8,1983/1984-es évad,9,1984/1985-ös évad,12,1985/1986-os évad,12,1986/1987-es évad,14,1987/1988-as évad,10,1988/1989-es évad,10,1989/1990-es évad,11,1990/1991-es évad,10,1991/1992-es évad,12,1992/1993-as évad,8,1993/1994-es évad,11,1994/1995-ös évad,11,1995/1996-os évad,11,1996/1997-es évad,11,1997/1998-as évad,9,1998/1999-es évad,7,1999/2000-es évad,8,2000/2001-es évad,9,2001/2002-es évad,8,2002/2003-as évad,11,2003/2004-es évad,10,2004/2005-ös évad,10,2005/2006-os évad,9,2006/2007-es évad,12,2007/2008-as évad,11,2008/2009-es évad,11,2009/2010-es évad,13,2010/2011-es évad,15,2011/2012-es évad,13,2012/2013-as évad,1,2013/2014-es évad,14,2014/2015-ös évad,15,2015/2016-os évad,12,2016/2017-es évad,12,2017/2018-as évad,13,2018/2019-es évad,14,2019/2020-as évad,14,9-től 5-ig,2,a balek,18,a dzsungel könyve,4,a három kismalac,1,a hülyéje,1,a kék bolygó,6,a kék pék,2,a keresztapa,1,a kis hableány,11,a kisfiú meg az oroszlánok,1,a manó,8,a név carmen,11,A név: Carmen,2,a púpos,1,a repülő egér,3,a rózsák háborúja,13,aase-díj,1,ady endre,1,ájlávju,1,albert éva,1,állati színjáték,1,antal bálint,1,antal olga,12,apjok rodica,1,arany-metszés,7,aranyceruza,1,aranykalapács-díj,1,asszony asszonynak farkasa,17,Áts Zoltán,1,avass attila,29,az egérlyukból,5,bagó bertalan,1,bajomi nagy györgy,2,bajor lili,2,bajusz emőke,4,bajzáth péter,3,baksa imre,1,bal józsef,7,balfácánt vacsorára!,9,balikó tamás,1,balla annamária,1,Balla Eszter,1,balogh béla,5,balogh gábor,14,bánhidi krisztián,1,bánki zsolt,1,bárány frigyes,44,barta éva,3,bartus gyula,1,bata hajnalka,1,bede-fazekas szabolcs,5,bemutató,1,Bencs irodalom,2,Bencs László Emléklap,1,bencs villa,38,bende kinga,3,benedek miklós,2,berki antal,4,bérlet,3,bérletek,1,bérletszünetek,1,betegség miatt elmarad,2,bíró kriszta,1,blaskó balázs,2,bob herceg,13,bora gábor,1,bóta gyula,1,botos bálint,2,bozóky istván,4,Brighelle-díj,1,buda mónika,2,budai norbert,4,budai zsófia,8,carmen,1,carpedignem,1,castel felice,1,casting,2,chicago,21,chován gábor,2,czeizel gábor,1,cziffra krisztina,2,czikéli lászló,1,czvikker lilla,4,csabai judit,1,cseke szabolcs,1,cselényi nóra,1,csenterics ágnes,1,cserna antal,2,csík györgy,1,csiki zsolt,1,csikos sándor,13,csizmadia tibor,1,csoma judit,6,csontos noémi,4,csorba ilona,15,csutkai csaba,1,daróczy sándor,1,darvasi lászló,1,Debreczeny Csaba,1,delila,18,dengyel iván,1,dévai péter,1,dézsi darinka,16,díj,2,díjak,1,diótörő herceg,3,díszletterv,1,dobó kata,1,dóczy péter,1,domonkos péter,1,don carlos,18,dragomán györgy,2,dubrovka tamara,1,dudics gábor,1,dumaszínház,1,dunai károly,1,egger géza,3,égi társulat,1,egressy zoltán,1,egyed attila,7,elmeredt,1,előadásaink,20,előadások,1,emilia galotti,1,enigma,1,enyedi éva,1,erdős borcsa,1,ernei júlia,1,éry-kovács zsanna,8,etikett,1,évadterv,3,évadzáró,2,ezeregyéjszaka,1,eztrád,2,fábián gábor,5,fábián józsef,2,faragó zsuzsa,1,farkas lászló,1,farsangi flamenco fiesta,1,fazekas istván,13,fehér andrás,1,fehér balázs benő,7,fekete ágnes,1,fekete györgyi,1,fekete istván,3,fekete réka thália,2,felhőfi kiss lászló,1,fellinger domonkos,26,ferencz krisztina,1,fesztival,1,film,1,fodor katalin,1,fon gabi,1,forgách andrás,2,forgács péter,6,főfőnök,1,földi lászló,9,fridrik noémi,27,fritz györgy,1,függöny fel,1,fülöp angéla,6,für anikó,1,gaál erzsébet,9,gábos katalin,7,gados béla,25,galambos péter,1,gáspár tibor,19,gazsó györgy,13,geday mária,2,gellért péter,6,gerbár tibor,4,gerle andrea,19,gogol,1,gosztola adél,21,gönczy ágnes,1,göttinger pál,23,grosschmid erik,1,gulácsi tamás,35,gulyás anna,4,gyarmathy ágnes,1,gyenge katalin,4,gyerekeknek,4,gyilkosság meghirdetve,14,gyuricza istván,1,gyuris tibor,39,háda jános,1,halasi dániel,10,halpern és johnson,1,hamupipőke,8,hanganyag-archívum,1,hargitai iván,6,harlekin bábszínház,1,harsányi sulyom lászló,4,hartmann teréz,5,hável lászló,1,hegymegi máté,1,heisenberg,3,hello dolly,2,hetey lászló,30,hírek,54,hírlevél,1,holik zsolt,1,holl istván,4,holló arnold,3,holokauszt,1,honti györgy,3,horgas péter,1,horváth csaba,1,horváth illés,8,horváth istván,8,horváth julianna,3,horváth lászló attila,83,horváth margit,32,horváth réka,22,horváth sebestyén sándor,23,horváth viktor,9,Horváth Zsuzsa,1,húsvét,1,illatszertár,22,ilyés róbert,3,illyés ákos,41,információ,15,interjú,83,istván istván,9,ivo krobot,3,jancsó miklós,1,játék,2,Jean Cocteau,1,jegyek,3,jenei judit,47,jordán tamás,1,jósa andrás múzeum,2,jótékonyság,2,józsa bettina,2,józsa imre,1,jövőre veled ugyanitt,2,juhász györgy,18,juhász istván,1,kalucsni,15,kamara,5,kameniczky lászló,14,karádi zsolt,2,kardos tünde,4,kasvinszki attila,3,kaszás gergő,2,katona gábor,3,katona lászló,1,katona zoltán,2,kazár pál,6,kelet színésze,2,képek,17,képzelt riport egy amerikai popfesztiválról,2,kerekes éva,1,kerekes lászló,9,keresztes attila,9,keresztes sándor,4,keresztes tamás,2,kertész zsolt,3,keszég lászló,4,kiállítás,1,kiemelt,2,kirják róbert,16,kis-kovács gergely,1,kiss diána magdolna,1,koblicska kálmán,14,kocsis antal,12,kocsis gyöngyvér,1,kókai mária,1,kokics péter,4,kollonay zoltán,2,Kolonits Klára,1,koltai m gábor,8,kompár valéria,1,kónya merlin renáta,10,korcsmáros gábor,2,korognai károly,1,koroknai sándor,2,korompai vali,2,korompay vali,1,kosik anita,33,kovács kata,1,kovács patrícia,2,kováts istván,3,kováts vera;,3,kövek,2,kövér judit,12,kövesdi lászló,1,közérdekű,1,krámer györgy,4,kritika,8,krizsán zoltán,1,Krúdy,1,Krúdy Gyula-díj,1,Krúdy Kamara,8,kulisszajárás,1,kuthy patrícia,54,kútvölgyi erzsébet,1,kutyaharapás,2,ladányi andrea,6,lakatos máté,9,lass bea,1,lászló lili,8,lászló rita emőke,1,leenane szépe,7,lencsés istván,1,lendvai zoltán,7,léner andrás,2,léner péter,7,lengyel istván,5,letölthető havi műsorok,1,limerick,2,losonczi katalin,11,macbeth,13,magyar éva,1,magyar kultúra napja,1,magyar színházak fesztiválja,1,magyar teátrumi társaság,1,majoros zoltán,1,majzik edit,2,mándi erika,1,marcsinák anikó,2,martinkovics máté,11,maszmók afrikában,7,máthé eta,16,matkócsik andrás,1,matolcsi marianna,3,mátonffy mária,1,mátrai lukács sándor,2,mátrai tamás,10,matuz jános,1,mátyus stefánia,1,megyeri zoltán,9,mensáros lászló,3,mese,1,meseautó,26,mesél a bécsi erdő,1,mester edit,4,mészáros árpád zsolt,17,Mészáros Máté,1,mészáros péter,1,mezei zoltán,3,mi és ők,2,miklósi erika,1,mikuláshajó,1,mirr-murr kalandjai,2,mohácsi jános,12,molnár csaba,1,molnár erika,10,molnár lászló,1,molnár mariann,14,móricz zsigmond,1,móricz-gyűrű,1,MOST FESZT,2,mucsi zoltán,5,munkácsi anita,19,munkatársak,2,műsorváltozás,1,Művész Stúdió,6,művészasztal,6,művészstúdió,2,nádas péter,1,nagy andrás lászló,3,nagy karina,3,nagy péter,1,nagy róbert,1,nagyidai gergő,46,nagypál gábor,1,nagyszínpad,4,nemzeti színház,1,nézőművészeti kft,2,nívódíjak,13,novák eszter,2,novák jános,1,nyitott ablak,1,nyitrai lászló,3,nyolc nő,1,nyomtató enikő,10,olajos gábor,4,olt tamás,22,olvasópróba,13,operett,1,Orlai,1,orlai produkció,12,orosz anna,3,orosz helga,7,orpheum madams,1,oscar,13,osztovits levente,1,Örökös tag,1,örökös tagok,21,pálffy kinga,1,palicz eszter alma,2,pankotay éva,1,pankotay istván,3,pankotay péter,2,paráda zsolt,1,Párterápia,3,pásztor pál,12,pásztor zoltán,1,perjési hilda,4,petényi ilona,3,petneházy attila,45,Pierrot-díj,1,piroska és a farkas,1,pitz katalin,1,polgár péter,1,portik györffy andrás,4,poszt,8,pótlás,1,prah,1,pregitzer fruzsina,69,premier,3,próba,1,prométheuszról,1,púpos lovacska,1,puskás tivadar,50,radvánszki tibor,1,Rahmanyinov,2,rajkó balázs,1,rák zoltán,40,rékasi károly,6,remete kriszta,1,rendezők,12,réti szilvia,4,rettenetes szülők,9,réz judit,3,róbert gábor,5,rólunk,6,rosta sándor,1,rózsakert szabadtéri színpad,15,rudas istván,2,rusznák adrienn,1,saárossy kinga,2,safranek károly,13,sajtótájékoztató,6,salamon suba lászló,6,sándor júlia,24,sárkányölő krisztián,1,sárközi istván,3,sás péter,2,scherer péter,2,schlanger andrás,12,schmidt sára,7,schulteisz gábor,1,sediánszky nóra,30,sherlock holmes,6,sikerek díjak,1,silló sándor,2,simon kornél,4,simon mari,5,simon ottó,1,simor otto,1,simor ottó,15,sipos balázs,1,sirály,1,sirkó eszter,6,sógornők,1,solti csanád,1,somló gábor,1,somogyi nikoletta,1,spaits rita,1,spartacus,1,srankó éva,1,stettner ottó,10,szabadtéri mozi,1,szabadtéri nyár 2019,15,szabadtéri színpad,3,szabó k istván,2,szabó kimmel tamás,1,szabó márta,35,szabó máté,6,szabó tamás,1,szabó tünde,30,szabó zoltán,4,szakács tibor,1,szakály viktória,1,szalai kriszta,1,szalma noémi,9,szalma tamás,3,szántó sándor,1,szatmári ildikó,1,szegedi dezső,1,szegezdi róbert,6,székhelyi józsef,2,széles zita,38,szeli ildikó,2,szente vajk,12,szervét tibor,1,szigeti andrás,24,szikszai rémusz,10,szilágyi tibor,1,színészek,46,színészház,1,színház,1,színházak éjszakája,4,Színházi bestiák,5,színházi versenyprogram,1,színházunk története,1,színpadi munkatársak,1,szokolai brigitta,2,szőcs artur,5,szűcz edit,1,szvrcsek anita,4,Tamás Attila,5,tamás kinga,1,támogatói információ,1,tanár úr kérem,1,táncfarsang,27,tanulmány a nőkről,1,társulat,25,tasnádi csaba,29,taurin trauma,2,telefondoktor,2,telihay péter,3,tenczler tímea,1,tengeren,1,térey jános,1,Thália Színház,2,tóth károly,51,tóth miklós,8,tóth sándor,2,tóth szilvia lilla,3,tóth zolka,33,tóth zoltán lászló,1,török imre,1,trokán anna,1,trokán péter,1,tucker andrás,1,túri lajos,4,tündér lala,1,tűzkő sándor,1,új honlap,1,ullmann mónika,3,úri muri,1,urmai gábor,12,ügyviteli munkatársak,1,vajda jános,6,vámosi gergely,1,vámosi judit,7,vámosi máté,3,vándor éva,1,varga balázs,8,varga fekete kinga,1,varga norbert,8,varga péter,1,várj míg sötét lesz,1,varjú olga,25,varosmajor,1,varsa mátyás,1,vas-zoltán iván,1,vaszkó bence,12,véber tímea,3,végh zsolt,5,venczli zóra,1,vendégművészek,20,vennes emmy,8,venyige sándor,2,verebes istván,7,vereckei rita,1,vezetőség,1,vicei zsolt,11,vida gábor,2,vidám bérlet,3,Vidéki Színházak Fesztiválja,2,videó,28,videóajánló,4,vidor,12,VIDOR 2019,2,VIDOR Fesztivál,13,VIDOR zsűritag,4,világszép nádszálkisasszony,2,virtuális séta,1,vitai andrás,2,vizkeleti zsolt,1,vlahovics edit,2,vőlegény,2,vuk,1,wéber kata,2,zeke edit,1,zenés VIDOR nyár 2019,17,zubor ágnes,19,zsigmond emőke,6,Zsoldos Bálint,1,zsótér sándor,2,
ltr
item
Móricz Zsigmond Színház: MOST FESZT: Kónya Rita Veronika beszámolója
MOST FESZT: Kónya Rita Veronika beszámolója
https://4.bp.blogspot.com/-ytxRIW9hWFI/Wr3-BKvpgaI/AAAAAAAAP6s/ChyVUq8NPus0mlw-axSiJyzrRNGrK9IMQCLcBGAs/s400/kosik.jpg
https://4.bp.blogspot.com/-ytxRIW9hWFI/Wr3-BKvpgaI/AAAAAAAAP6s/ChyVUq8NPus0mlw-axSiJyzrRNGrK9IMQCLcBGAs/s72-c/kosik.jpg
Móricz Zsigmond Színház
http://www.moriczszinhaz.hu/2018/03/most-feszt-konya-rita-veronika.html
http://www.moriczszinhaz.hu/
http://www.moriczszinhaz.hu/
http://www.moriczszinhaz.hu/2018/03/most-feszt-konya-rita-veronika.html
true
6325755384628304489
UTF-8
Összes cikk betöltve. Nem találtunk ilyen cikket. TOVÁBB Tovább... Válasz Válasz visszavonása Törlés By Címlap OLDALAK CIKKEK Összes HASONLÓ CIKKEK Címke Archívum KERESÉS Összes cikk Nem találtunk ilyen cikket. Címlapra vasárnap hétfő kedd szerda csütörtök péntek szombat vas h k sze cs p szo január február márciu április május június július augusztus szeptember október november december jan feb márc ápr május jún júl aug szept okt nov dec épp az imént 1 perce $$1$$ minutes ago egy órája $$1$$ hours ago tegnap $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago öt hétnél régebben követők követés EZ PRÉMIUM TARTALOM Megosztás mindet másol mindet kijelöl mindet kimásoltuk Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy